Portfolio Fotograficzne z CEWE Fotoksiążka








Witam Was! Dziś otrzymałam coś dość wyczekiwanego;-) Każde zdjęcie zazwyczaj lepiej jest prezentować w tradycyjnej oprawie czyli jako wydruk fotograficzny, czy to jako typowa odbitka czy jako wydruk w albumie. Miałam nieco nieprzewidziany wyjazd więc dopiero teraz udało się skończyć projekt i zamówić. Wracając do przesyłki - Co powiecie na portfolio fotograficzne podane jako książka, czyli fotoksiążka! Tak, dziś otrzymałam piękną, dopracowaną książkę idealną do pokazania w trakcie np. przykład rozmowy kwalifikacyjnej, rozmowy z klientem, czy po prostu aby łatwiej było przedstawić komuś fragemnt swojej twórczości. Miałam tą możliwość dzięki stronie internetowej urodaizdrowie.pl za co bardzo dziękuję, gdyż do tej pory miałam styczność z różnymi firmami oferującymi takie druki, ale z CEWE to mój pierwszy raz. I jakże pozytywny - czas realizacji zlecenia to 6 dni, kreator który można pobrać za darmo jest bardzo prosty w obsłudze nawet dla osób początkujących. Można albo używać gotowych szablonów albo samemu zrobić "po swojemu". Co lubi większość osób? Możliwość zadrukowania całych stron, dodałam kilka zdjęć do pokazania a i też są przykłady gdzie jedno zdjęcie wypełnia przestrzeń powierzchni kartki, w formacie A4 duże zdjęcie wygląda atrakcyjnie. Mam oczywiście kilka stron na których powstał swego rodzaju kolaż z zdjęć. 






Ile TO kosztuje?
A nie dużo, 129,99 zł plus koszty wysyłki (jest też możliwość odebrania w sklepie)
Na pewno od razu ktoś zapyta dlaczego książka A4, 26 stron kosztuje tyle a nie 39 zł, za ile można nabyć na allegro? Powiem tak : JAKOŚĆ. Nie raz zamawiałam inne, podobne książki które oscylowały w granicy 40-70 zł za szt, i teraz dla porównania mam ją:

- Kolory nasycone, czyste, zgadzają się nawet z tymi w projekcie (A uwierzcie czasem przy wydrukach wychodzą dziwne rzeczy). Sama byłam bardzo zdziwiona tak zbliżonymi kolorami, idealne, bez dodatkowych dominat inny barw.

- Wykonanie, fotoksiążka nie ma niczego typu "szkodzenia mechaniczne" - często zdarza się że na okładkach są bliżej nieokreślone wgniecenia, zabrudzenia, dziwnie zadrukowane miejsca, na kartkach są zadziory, zdjęcia są jakby rozlane i nieostre. Tutaj jest wszystko porządnie zrobione. 

- Ilość możliwości wykonania książki, sporo formatów, wzorów, dodatków, rodzajów okładek. Właśnie będe zamawiać prawdopodobnie fotoksiążkę 20x30 cm w eko-skórze, jestem bardzo ciekawa jej wykonania. 


***


MOJA FOTOKSIĄŻKA czyli mini portfolio fotograficzne:

Opakowanie tekturowe, zabezpieczające naszą przesyłkę:






W pełni zadrukowana okładka:


Kartki, oraz okładka z bliska:






Rozkładówki z bliska:








Napis na grzbiecie książki oraz zdjęcie z boku:




Pełny zadruk stron, do samej krawędzi:







Wszystkie rozkładówki:





POLECAM!

8 komentarzy :

  1. kurcze, świetnie to wygląda, nabrałam ochoty na książkę z makijażami :) kilka ciekawych prac mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też myślałam nad makijażami, ale wybrałam album ze zdjęciami Wiki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna taka fotoksiążka. kiedyś sobie zrobię coś takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! DOskonała na prezent dla ważnej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł z tą książką

    OdpowiedzUsuń
  6. blofostylweronika21 sierpnia 2013 17:07

    Świetnie wygląda, to jest cewe z rosmana?

    OdpowiedzUsuń

  7. Great photo book, can i buy it in UK?

    OdpowiedzUsuń